miercuri, 23 aprilie 2014

Adoptă ,, cat style'' !

   Ce ziceţi de o schimbare pentru voi, cat style?
Darr ... nu mă refer la ceva de genul : Mă trezesc dimineaţa, beau lăptic, mă ling oleacă şi arăt cam aşa :

No, you're not catwoman.

Mă refer la ceva de genul, să te îmbraci cam aşa :
O rochiţă de acest gen şi cu o gentuţă denotă eleganţă, iar topurile se pot porta cu orice, în special cu pantaloni scurţi. Am văzut şi printre pozele unor adolescenţi de pe Facebook ceva de genul.
Oricum, am văzut şi la unele vedete aşa ceva, vedete ca şi : Bella Thorne (ea a creat un outfit superb), Katy Perry, Miley Cyrus, Ariana Grande, Alice TheMawWay, Zoella, Vanessa Hudgens, Demi Lovato, Antonia Iacobescu.
Dar putem folosi asta nu numai la îmbrăcăminte, ci şi încălţăminte, ochelari de soare, make up sau căciuliţe, aşa cum au făcut Selena Gomez, Taylow Swift, Pixie Lott :

Dar ai grijă, nu combina toate acestea ca să pari chiar o femeie pisică, un detaliu mic ajunge. 
  Cel mai elegant şi original accesoriu ar fi chiar să apari cu o pisică lângă tine, vedete ca Justin Bieber, Selena Gomez, Kesha, Bella Thorne, Katty Perry, Vanessa Hudgens şi mulţi alţi adoră asta:
Eu chiar voi încerca acest stil, mi se pare destul de elegant, vouă nu? 
   Pe data viitoare.

Un comentariu:

  1. Se vede ca iti plac pisicile foarte mult,sincer unele haine sunt chiar dragute,poate o sa-mi cumpar si eu ceva in genul. Si apropo ai un blog interesant succes in continuare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere