luni, 21 aprilie 2014

Cine sunt eu?

Heii, cine sunt eu...?

Aş putea scrie un roman despre cine sunt eu, dar nu v-ar ajuta cu nimic. *I'm just sayin'* . Dar o să vă spun cum mă cheamă. Evelina mă numesc. Dar pot spune despre mine că până cunosc pe cineva sunt cam timidă, dar după devin nebunăăăă. Iubesc pisicile şi Nutella. Cea mai bună combinaţie, aşa-i? 
Îmi place să dansez, să cânt...Dar consider că tuturor ne place asta, nu? Normal.
 ,,Toţi credem că suntem diferiţi, tocmai prin asta se vede că nu suntem deloc.''
 Mie una nu mi se pare că sunt diferită, sunt ca orice puştoaică normală de 14 ani, înnebunită după distracţie şi dulciuri. Viaţa mea este una destul de interesantă, cred. Adică la şcoală e numai nebunie, după ies pe afară...Doar nu am o viaţa de superstar.
Însă nu mi-ar plăcea să am. De ce nu? Pentru că atunci când ies afară, numai jale fac. De exemplu, săptămâna aceasta am ieşit cu prietena mea într-o seară. Şi ne-am dus pe un drum mai...nepopulat O.o Am sunat la sonerie, ne-am filmat. Şi ne-a venit foamea. Din păcate, nu aveam bani la noi. Ador să filmez momentele impresionante din viaţa mea, voi nu? Îmi place să le ţin acolo, ca amintire. 
 Dar...să revenim. Aş vrea să vă pun  o întrebare şi sper să vă gândiţi bine la asta : Vă consideraţi diferiţi faţă de ceilalţi? De ce? 
  Pe data viitoare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu